Numbers - Daughter

Numbers,到底是数,还是麻木者呢。

歌词:

Take the worst situations 在最糟糕的情况下

Make a worse situation 做最坏的打算

Follow me home pretend you 你跟随我回家

Found somebody to mend you 假装找到了能安慰你的人

I feel numb 我麻木了

I feel numb in this kingdom 我在这座空城中麻木了

I feel numb 我麻木了

I feel numb in this kingdom 我在这座空城中麻木了

 

Can you clean lace faces 你能擦净你的花猫脸吗

Black out nights and tight spaces 夜幕的降临 和 狭小的空间

We'll feel distant embraces 我们将冷淡地相拥

Scratching hands 'round my waist yeah 感受着你的双手搂着我的腰

I wish my mouth would still taste you 我愿我的唇瓣尚能靠近你

I feel numb 我麻木了

I feel numb in this kingdom我在这座空城中麻木了

 

I feel numb 我麻木了

I feel numb in this kingdom我在这座空城中麻木了

 

I feel numb 我麻木了

I feel numb in this kingdom 我在这座空城中麻木了

I feel numb 我麻木了

I feel numb in this kingdom 我在这座空城中麻木了

You better you better you better 你最好

You better make me 你最好让我

Me better me better 让我好起来

You better make me better 你最好让我好起来

You better you better you better 你最好

You better make me 你最好让我

Me better me better 让我好起来

You better make me better 你最好让我好起来

You better you better you better 你最好

You better make me 你最好让我

Me better me better 让我好起来

You better make me better 你最好让我好起来

You better you better you better 你最好

You better make me 你最好让我

Me better me better 让我好起来

 

You better make me better你最好让我好起来

I feel numb make me better 我麻木了 请帮帮我

I feel numb in this kingdom 我在这座空城中麻木了

I feel numb make me better 我麻木了 请帮帮我

I feel numb in this kingdom x5 我在这座空城中麻木了

 


评论
热度(5)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER