i hate you i love you -

同时爱、恨一个人是什么样的感受?

Too painful to stay, too attached to let go.

不愿捧着伤痕累累的心留下,又不舍得头也不回地离开。


i hate you i love you x2 我好恨你,又好爱你

don't want to, but i can't put 不想就此沉沦,但我更无法

nobody else above you 允许别人代替你的位置

i hate you i love you 我好恨你,又好爱你

i hate that i want you 我好恨需要你的自己

you want her, you need her 你爱的是她,你需要的是她

and I'll never be her 可我永远不会是她


评论
热度(5)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER