Shine - Years & Years

[每日安利❤️]

Years & Years 的电音一直是挚爱

试着翻了翻歌词 全凭语境感受 部分有些牵强 见谅啦

自翻歌词:

It's shaking the sky 天空正颤动着
and I'm follow the lightning 我追随着闪电的脚步
I'll recover if you keep me alive 你若点亮我的生命我便会痊愈
don't leave me behind 不要留我一人独自彷惶
can you see me I'm shining 你看见了吗 我正为你闪耀
and It's you that I've been waiting to find 原来我始终寻觅的是你
I'm holding it all tonight  我会紧攥今晚发生的一切

I'm holding it all tonight 不放手
you know that you made it shine 是你绽放了我心中的绚烂
and It's you that I've been waiting to find 原来我始终寻觅的是你
I'm holding it all tonight 我会紧攥今晚发生的一切

I'm holding it all tonight 不放手

you know that you made it shine 是你绽放了我心中的绚烂
it's you that I've been waiting to find 原来我始终寻觅的是你


-当你爱上一个人 会渴望博得他的所有目光 就算代价是燃烧自己-

晚安/早安。


Carlyyy_

评论
热度(9)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER