Landfill (Live) - Daughter

[每日安利✨]空灵女声

第二次推Daughter的歌了

温柔中带着凄凉

Throw me in the landfill
把我丢弃在垃圾堆里
Don't think about the consequences
别去考虑这样做的后果
Throw me in the dirt pit
把我扔进土坑里
Don't think about the choices that you make
别去回想你做出的选择
Throw me in the water
把我抛进水里
Don't think about the splash I will create
不要去考虑我会溅起多大的水花
Leave me at the altar
把我留在祭坛上
Knowing all the things you just escaped
明白你刚刚逃离的东西
Push me out to sea
把我推进海里
On the little boat that you made out of the evergreen
在你那用常青植物做出的小舟上
That you helped your father cut away
你帮你父亲砍断的那株
And leave me on the tracks
把我留在铁轨上
To wait until the morning train arrives
等待早晨的火车到达
Don't you dare look back
你甚至没有勇气回眸看一眼
Walk away, catch up with the sunrise
你就此走开 迎着日出
This is torturous
这真是折磨
Electricity between both of us
我们之间擦出的火花
And this is dangerous
这真是危险
Cause I want you so much
因为我那么的想要你
But I hate your guts
而我却对你恨之入骨
I hate you
我恨你
So leave me in the cold
所以把我留在凛冽中吧
Wait until the snow covers me up
等着皑皑白雪将我覆盖
So I cannot move
这样我就无法动弹了
So I'm just embedded in the frost
这样我就被严寒雪霜便能嵌入吾骨了
And leave me in the rain
把我留在大雨中
Wait until my clothes cling to my frame
等我的衣物湿透紧紧贴着我的皮囊
Wipe away your tear stains
擦去你的泪渍
Thought you said you didn't feel pain
我以为你曾说过你感觉不到痛楚
Well this is torturous
这真是折磨
Electricity between both of us
我们之间擦出的火花
And this is dangerous
这真是危险
Cause I want you so much
因为我是那么的想要你
But I hate your guts
而我却对你恨之入骨
I want you so much
我是那么的想要你
But I hate your guts
而我却对你恨之入骨


- “I want you so much, but I hate your guts.”-

Carlyyy_

评论(1)
热度(8)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER