Technicolor Beat--OW Wonder -

[每日安利✨]

Oh Wonder所有单曲中最喜欢的一首

太痴迷这种迷幻的色彩

Lay down your slow
放慢你的脚步

Come settle down, settle down
安顿下来吧,安顿下来

Let loose your glow
释放内心的光热吧

Come settle down, settle down
安顿下来吧,安顿下来

And I feel life for the very first time
感觉就好像前所未有过的感受

Love in my arms and the sun in my eyes
爱在我的臂弯和你眼眸中折射出的阳光

I feel safe in the 5am light
我感受到晨光熹微中的安详

You carry my fears as the heavens set fire
只因你将我的不安一扫而空,点亮了我的天堂

Jump into the heat
纵身而入这燃烧的热量

Spinning on our feet
足尖点地,肆意旋转

In a technicolour beat
在这色彩绚烂的节奏里

You and me
你和我

Caught up in a dream
追逐着同一个梦

In a technicolour beat
在绚烂的节奏里

Warm unalone
在温暖中不再孤独

Come settle down, settle down
安顿下来吧,安顿下来

Swing me your bones
和我一起摇摆

Come settle down, settle down
安顿下来吧,安顿下来

And I feel life for the very first time
从最初的最初我就能感受到

Love in my arms and the sun in my eyes
爱在我的臂弯和你眼眸中折射出的阳光

I feel safe in the 5am light
我能在熹微的晨光感受到安详

You carry my fears as the heavens set fire
只因你将我的不能一扫而空,点亮了我的天堂

Jump into the heat
纵身而入这燃烧的热量

Spinning on our feet
踮起脚尖,肆意旋转

In a technicolour beat
在这色彩绚烂的节奏里

You and me
你和我

Caught up in a dream
追逐着同一个梦

In a technicolour beat
在这色彩绚烂的节奏里

Give me one drop
给我一个音符

I can feel you
我就能感受到你

Make me lose control
让我沉沦

We be walking
我们

On the water
在水上漫步

We're moving in a technicolour beat
我们行走在绚丽的节奏里

Moving in a technicolour beat
走在绚烂的节奏里

Jump into the heat
纵身跃入这燃烧的热量

(Falling off the ceiling) 
从天而入

Spinning on our feet
足尖轻点,纵情旋转

We're moving in a technicolour beat
我们行走在这斑斓的节奏里

You and me
你和我

(Found another feeling) 
找到另一个自我,全新的感受

Caught up in a dream
追逐着同一个梦

We're moving in a technicolour beat
我们一起行走在这绚烂的节奏里


Carlyyy_

评论
热度(11)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER