Califormula (Tarro Remix) - Tarro、Blackbear

[每日安利✨]Tarro//Blackbear


最近超迷Tarro的电音

感觉blackbear和Tarro的合作不能再棒

完美诠释了“萎靡”和“放纵”


I just bought some drugs
我只是刚买了些麻醉自己的毒品

Off a man that didn't know
在宽阔的休息厅里

In the lobby
走过一个我不认识的男人

The lobby of the Rosenfelt
那可是Rosenfelt的休息厅

As if you didn't want me enough
你好像不想让我放纵

  

I just bought some drugs
我只是刚买了些麻醉自己的罂粟

Off a man that didn't know
在宽阔的休息厅里

In the lobby
走过一个我不认识的男人

The lobby of the Rosenfelt
那是Rosenfelt的休息厅

As if you didn't want me enough
你好像不想让我放纵

  

I got that Califormula
我却是懂得了这加州的生活公式

I got that Califormula
懂得了这加州的生活公式

Got that Califormula
这加州的style

I got that Califormula
我明白了该怎样在这里生活

I got that Califormula
明白了这加州的生活公式

Got that Califormula
这加州的style

I got that Califormul
这加州的style

I got that Califormul
这加州的style

Got that Califormula
我明白了该怎样在这里生活

One more night
再来一晚

I got that Califormul
我想个加州人一样放纵自己

I got that Califormul
我已经懂得了这加州生活的方式

Got that Califormula
这加州的style

I got that Califormul
这加州的style

I got that Califormul
这加州的style

Got that Califormula
我明白了该怎样在这里生活

  

Know you still thinkin bout now
我知道你现在还在想这件事

Cuz you're gone, you're gone
因为你已经不再陪在我身边,你再管不了我了

You're gone.Where are you? 
你已经离开。可你去哪了去哪了

  

So I leave it all behind
所以我想把前尘尽掷

I always feel like I'm behind you
我总感觉我的心还系在你身上

I tried to sleep it off
我试过把这种心情溺入梦境

I'm faded out my mind
试过把曾经的我淡出我的脑海

Lay me down tonight
让我今夜躺倒放纵一次吧

I always feel like I'm beside ya
我总感觉我的心还系在你身上

  

I got that Califormula
幸而我已经懂得加州的人解脱自己的办法

I got that Califormula
明白这种加州style

Got that Califormula
我想个加州人一样释放自己

I got that Califormula
我明白了该怎样在这里生活

I got that Califormula
我已经懂得了这种加州的生活公式

Got that Califormula
懂得了这种加州的生活公式

I got that Califormul
这加州的生活公式

I got that Califormul
这加州style

Got that Califormula
我想个加州人一样释放自己

One more night
再来一晚

I got that Califormul
我已经懂得了这种加州的生活公式

I got that Califormul
懂得了这种加州的生活公式

Got that Califormula
这加州的生活公式

I got that Califormul
这加州style

I got that Califormul
我想个加州人一样释放自己

Got that Califormula
这加州的生活公式

I got that Califormul
这加州style

I got that Califormul
这加州style

  

Know you still thinkin bout now
我知道你现在还在想这件事

Cuz you're gone, you're gone
因为你已经不再陪在我身边,你再管不了我了

You're gone. 
你已经离开了,无处厮缠


Carlyyy_

2017.3.18


评论(1)
热度(6)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER