Bloom - Talos

[每日安利❤]

颤抖

凋落

绽放

Shrines shill my youth
献青春于圣殿中作祭

These things I've waited for
此是我期待已久之事

I'm bound to you
我心会与你紧密相连

You breathe my feathers all
你轻轻吹动我的羽翼

Bloom
它们舒展

We bloom
彼此绽放

Feathers bloom
羽翼

For you
因你

You

盛放

Oh 

You 

因你

Oh 

Now so high my wax waning

弦月已逐渐残缺

I feel Eos heave
我深感曙光女神

To the ground I go
已临我身处之地

On shattered roots
于残根枯叶中

I lay down listless
我怀倦怠而眠

The house will fall with me
楼宇随我崩塌

For all your paper ghosts
为你履薄之魂

I breathe feathers
我轻吹起羽翼

Bloom

它们舒展

We bloom

彼此绽放

Feathers bloom

羽翼

For you

因你

You 

盛放

You 

因你

翻译贡献者:LimayKwok


-“为你”-

 

Carlyyy_






评论
热度(12)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER