Fragile - ROZES

[每日安利❤]空灵女嗓

永恒只是个神话

诺言终究是谎言

也许当下

才是最好的礼物


You let me fall
你让我投入

Into your arms
你的怀抱

You're my savior
你是我的救星

And it's so sad
这是如此的悲伤

But beautiful
但又如此美丽动人

I'm so fragile
我是如此的脆弱

And I know what it feels like
我知道这是什么感觉

What it feels like being alone
孤独的滋味

You let them take
你让它们带走

You let them take, take you home
你让它们把你带回家

And I know what it feels like
我知道那是什么感觉

What it feels like to wanna be held
想要被拥入怀中的滋味

You get so tired
你太疲惫了

You get so tired of being cold
你厌倦了冷淡的样子

I know what forever is
我知道永远是什么

Forever's just another myth
永恒只是另一个谎言

Even if the pieces fit
就算碎片能够拼凑在一起

It's a lie, it's a lie
这全部只是一个谎言

I'm tired of promises
我厌倦了承诺

Cause promises are full of shit
因为承诺全是胡扯的

Forever's always so short-lived
永恒总是那么短暂

And then it dies, it dies
然后它消亡,陨灭

You'd say my name
你轻喃我的名字

Like it was safe
好像它在你的嘴里

Inside your mouth
就会安稳可靠

You held my face
你捧起我的脸

Like a diamond
就像端详钻石一般小心翼翼

Like I mean something
好像我真的对你很重要一样

And I know what it feels like
我知道这是什么感觉

What it feels like being alone
孤独的滋味

You let them take
你让它们带走

You let them take, take you home
你让它们把你带回家

And I know what it feels like
我知道那是什么感觉

What it feels like to wanna be held
想要被拥入怀中的滋味

You get so tired
你太疲惫了

You get so tired of being cold
你厌倦了冷淡的样子

I know what forever is
我知道永远是什么

Forever's just another myth
永恒只是另一个谎言

Even if the pieces fit
就算碎片能够拼凑在一起

It's a lie, it's a lie
这全部只是一个谎言

I'm tired of promises
我厌倦了承诺

Cause promises are full of shit
因为承诺全是胡扯的

Forever's always so short-lived
永恒总是那么短暂

And then it dies
然后它消亡,陨灭

Let them take you home
让它们把你带回家

And let them say what they think you want
让它们说出他们认为你想要的

Cause forever is one night long
因为永恒只是昙花一现的虚幻

I know what forever is
我知道永远是什么

Forever's just another myth
永恒只是另一个谎言

Even if the pieces fit
就算碎片能够拼凑在一起

It's a lie, it's a lie
这全部只是一个谎言

I'm tired of promises
我厌倦了承诺

Cause promises are full of shit
因为承诺全是胡扯的

Forever's always so short-lived
永恒总是那么短暂

And then it dies, it dies
然后它消亡,陨灭

I know what forever is
我知道永远是什么

Forever's just another myth
永恒只是另一个谎言

And even if the pieces fit
就算碎片能够拼凑在一起

Well it's a lie, it's a lie
这全部只是一个谎言

I'm tired of the promises
我厌倦了承诺

Cause promises are full of shit
因为承诺全是胡扯的

And even if the pieces fit
就算碎片能够拼凑在一起

It's a lie, it's a lie
这全部只是一个谎言

歌词翻译:Im_Kyyyyy


早安。

Carlyyy_

评论(2)
热度(8)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER