ilusm - gnash

[每日安利✨]枕边呢喃

歌词太戳

I always see the light
我在黑暗之后

way before the dark
总能看见光亮的路

And you always see the end
而你 在起点之后

way before the start
总是看到尽头

  

I've been trying and finding
我曾尝试寻觅

that things going right
让一切恢复正常

Aren't as simple as everyone told me
但那并不象每个人告诉我的那样简单

they would be
但本应该是那样的

  

I know that u miss me
我知道你想念我

I'm sorry I'm busy
我很抱歉我太忙了

And don't make the time
没在意那些

For the things you ask from me
你问我的事

  

Out of breath
喘不过气

Out of time
耗尽了时间

Is it your turn? 
所以轮到你了?

Is it mine? 
还是我了?

I can't sleep tonight
今晚失眠了

I can't sleep tonight, no
是啊 还是睡不着

  

Is it fine, if we find
如果我们搞清楚了 它会变好吗

That in time this isn't right
它坏的很及时

I can't speak tonight
今晚我无法言语

I can't speak tonight, no
是的 无法言语

  

Just make me feel special
就让我一下什么是别具一格

And make me feel loved
让我知道我被爱着

Make me feel something
让我感受

Lately life's made me numb
生活使我麻木不仁

  

I just want to hold you
我只是想有你

For just long enough
多久都不够

So u don’t get tired of me telling you
告诉你不用为我担忧

I love u so much
我很爱很爱你

  

If I take care of you
但如果我去照顾你

Who's gonna take care of me
我将无所依靠

I could just say take care and leave
我们只能彼此珍重然后离开

But I love how you stare at me
可我爱你凝视我的眼神

  

I stay cause I'm scared to leave
我留下 因为我怕离别

I'm not prepared to be
我还没做好准备去适应

Lonely without you see
没有你的孤独

That just won’t feel right
就是感觉不对

I need you in my life
我的人生需要你

  

Out of breath
我已不能呼吸

Out of time
我已耗尽精力

Is it your turn? 
是不是该轮到你了?

Is it mine? 
还是轮到我了?

I can't sleep tonight
今夜我不能入眠

I can't sleep tonight, no
是的 就是不能

  

Is it fine, if we find
如果我们明白了 它会好起来吗

That in time this isn't right
它坏的很是时候

I can't speak tonight
今夜无言

I can't speak tonight, no
是啊 无言

  

Just make me feel special
就让我感受一下什么是别具一格

And make me feel loved
让我感受被爱着

Make me feel something
来吧让我感受

Lately life's made me numb
生活麻木了我

  

I just want to hold you
而我只想要你

For just long enough
很久很久才足够

So u don't get tired of me telling you
所以你不要为我烦扰

I love u so much
我好爱你

  

So don't make me, no
所以不要逼我 不要

Don't make me go
所以不要赶我走

Don't make me
不要逼我

  

In a city I don't know
在陌生的城市

Hit me three times 'fore the show
在出现之前使我打击不断

I need sleep tonight
我想睡了

You'll be in my dreams tonight, tho' 
你会出现在我梦里

 

-“I need sleep tonight, you'll be in my dreams tonight, tho'.”-

Carlyyy_

评论
热度(11)

© Carlyyy_ | Powered by LOFTER